Counting down - Reisverslag uit Montfort, Nederland van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Counting down - Reisverslag uit Montfort, Nederland van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Counting down

Blijf op de hoogte en volg Natasja

07 Februari 2014 | Nederland, Montfort

Nag ein paar dage (5 welgeteld) en den vleeg ich same mit Mabel noa Curacao. Dees weak bun ich ein paar keer verras door leeve vrunj van mich. Ech geweldig!
Ich kin mich op dit moment neet veurstelle det ich euver ein weak in mien korte boks en teenslipperkes rondlaup. Ich haaj uch op de heugte.

• 07 Februari 2014 - 18:53

Letty:

Leuk, leuk, goan dien verslagen zeker leaze!! Mer good det we os murgeoavend nog fles zeen :)

• 08 Februari 2014 - 08:11

Nick Schlangen:

Heel veul succes leve ! En neet vergeate te genieten mer dat kumpt helemoal good ! X

• 08 Februari 2014 - 12:27

Herm En Käthe Baars Oet Sint-joas:

weer höppe det se doa eine sjoane tied krigs,veul plezeer en geneete, dit maaks se maar eine keër mit,maar vergeet neet teruuk te komme

• 09 Februari 2014 - 09:08

Paula En Gerrit:

Maak dr eine tied van om nooit te vergeate. Dit maak se mer eine keer mit.

En denk dr aan 't leave besteit neit oet wirke allein ( ouch esse dat gear duis).

Succes gewunsj

• 15 Februari 2014 - 18:55

Corrie En Huub:

Ha tasja
    alles ein bietje mit gevalle aug et lange vleege. Doog dien bes maar geniet der aug van en dink er aan alles kump goog! groetjes oet mofert

Natasja

Bon Bini! Vanaf woensdag 12 februari tot woensdag 30 april zal ik in mijn laatste jaar als social work student gaan afstuderen in Curaçao. Om jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf, heb ik dit blog opgestart (wel zo handig voor vrienden en familie die geen Facebook hebben).

Actief sinds 15 Jan. 2014