YEAAH zwumme mit poffertje! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu YEAAH zwumme mit poffertje! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

YEAAH zwumme mit poffertje!

Door: Natasja Brentjens

Blijf op de hoogte en volg Natasja

17 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Aafgelaue weak ware we zo 'brutaal' om te vraoge of weer auch ins mit de dolfijne mochte zwumme, aangezeen we van de anger stagiaires heurde det ze tiedens hun stageperiode 2x mit de dolfijne mochte zwumme.
Eine daag later krege we den te heure det det moch en de daag dernoa (vriedig) stinge we al in os zwumpakkies en flippers klaor om t water in te moge.
Geweldig, sjiek, gaaf, cool, ongeluiflik, onvergeatelik wore de woarde die op det moment door mich hear ginge. Waat waas det leuk, zwumme mit Nubia. Eine tamelik diek dolfijntje (vandaar de bienaam poffertje) mit ein eige willetje, tiedens de therapiesessies mit de kinjer wilt dr waal ins dukker wegzwumme. Gelukkig waar det noe neet ut geval.
De twee leukste momente vonj ich nog ut duuke mit Nubia, wobiej ich mit mien duukbril noa de boadem dook, wobiej ich Nubia vasheel. Op het moment det ich loch begos te happe, zwom dr auch weer nao boave.
En ut meist onvergeatelike 'de Superwoman', om eerlik te zeen veulde ich mich auch waal op det moment ein superwoman. De erm veuroet, boek op ut water en de veut gestrek en zo wirde ich mit tamelik get snelheid door Nubia door het water geduujd.

Aafgelaupe weekend zeen we same mit de stagiaires van het CDTC (Jana en Daphne) en Shanna eine daag droet geweas. Eers noa het stranjd van Lagoon om lekker te lunche en leguane te fotografere. Drnoa ginge we nao Santa Cruz om te snorkele in de Blue Cave. Op Santa Cruz wirde we vergezeld door de anger stagiaires van het CDTC Katherina, Danielle en Isabel.
Op noa de Blue Cave oftewel de Blauwe Kamer, ein grot in het water. Het waas toch get anges den ich haaj verwach. Ich dach namelik det ich ech door un gaat mos duuke om in de Blue Cave te komme, dit waar echter neet ut geval. Drnoa mochte we nag ff van de rots springe en in eerste instantie hauw ich zoget van 'laot mich mer fijn hiej in t water zwumme'. Oeteindelik mien angste euverwonne en mit trillende bein nao baove geklomme om oeteindelik mit eine gil van die rots te springe.
Om de daag aaf te sloete zeen we gezellig mit zn allen gaon oeteate biej 'de buurvrouw', eine echte aanrajer.

Ich zik: un zeer geslaag weekend!

P.S.: morge starte we mit t volge van de nuuj families biej het CDTC om zo ozze data veur de scriptie compleet te make.

• 18 Maart 2014 - 11:51

Nicole:

Sjiek, sjiek, sjiek!!!!!
    Zoae te heure amuseer se dich dao Waal!
    Hobs se auch foto's van het dolfijnzwumme?

Gr. Oet Mofert

• 18 Maart 2014 - 13:24

Paula:

Hoi Natasja,

Good te heure det ze dich goud ammuzeerst.
    Geneet der mer lekker van.
    Weer leave hie mit dich mit det 't dich doa goud geit.
    Hoapelik stuk se doa veul op.

Tot leaze's,

Veul groete van,

Dien tante Paula
    en nonkel

• 18 Maart 2014 - 17:28

Miranda:

ha,
    hub se dao onnach tied om te liere, of doet ger allein mer leuke dinger?
    geneet der van.

groetjes Miranda en de men

• 29 Maart 2014 - 21:41

Jan En Jeanine Creemers-Schuren:

Vrouwtje..................jij hebt het er wel echt naar je zin.
    Zo te lezen.

Met de dolfijnen zwemmen is wel heel erg speciaal!!!!!!!
    En Nubia?
    Heel speciaal vriendje.
    Heerlijk toch.

Jullie voelen elkaar wel goed aan.
    Maar, Natascha als ik het zo lees is zwemmen wel jouw favoriete bezigheid.
    Geniet ervan, het is weer zo voorbij.

Roel was gisterenavond nog bij ons....................
    Steun en toeverlaat als het onze auto betreft!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve groet ook van Harieke en Marion.
    Waren vandaag gezellig in Roermond.

Natascha................veel geluk en plezier.
    Van ons allemaal.

Jan en Jeanine en de kinnekes....