Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun

Door: Natasja Brentjens

Blijf op de hoogte en volg Natasja

02 April 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag bun ich al precies 7 weake op Curacao. Eigelik wil ich dr nag neet aan dinke det ich euver 4 weake weer in het vleegtuug zit truk nao Nederland. De gedachte det ich dalik weer in ein vast en standaard patroon kom te vervalle, benauwd mich waal ins. Natuurlik is het weer fijn om alle leef familie en vrunj truuk te zeen, dao verheug ich mich auch waal op maar toch doe hubs hiej auch ein leaventje opgeboewd.
Tot noe toe hub ich ech 7 te gekke weake gehad en dinger gedaon wovan ich tot dusver allein van haaj kinne draume. Aan het begin van mien studie haaj ich altied gerope det ich gear noa ut boetelandj wol veur stage, mer nooit gedach det ich dea stap auch daadwerkelik zoe zitte. En waat bun ih bliej det ich dea stap hub gezat, dees reis heaf mich zoveul gebrach. Qua ervaring mer auch veur michzelf es persoon.
In de kommende 4 weake hub ich onnag dinger oppe planning staon. Gear wil ich nag ut slavenmuseum bezeuke, we gaon nag ein weekendje nao Bonaire en kommende zaoterdig goan we ozze biste dansmoves laote zeen, want den gaon we ein 3 oer lange bootcamp salsadanse volge. Euver 2 en ein halve weak kump Roel al, ich verheug mich drop om hem weer te zeen.

Van pap en mam heur ich vaker truuk det ich ech gevolg wear op facebook en op deze blog, det vinj ich zo leuk om te heure. Natuurlik leas ich auch al uch berichskes hiej op deze blog en op facebook, vinj t ech leuk en leef det idderein doa zo veul interesse in toont. Deit mich ech good.

Ondanks det ich aan de angere kanjtt vanne weareld zit, is de weareld toch mer klein. Aafgelaupe 2 weake hub ich op stage ein Limburgs gezin gevolgd veur het ongerzeuk, erg leuk! Zitse aanne angere kanjt vanne weareld en den kinse geweun Limburgs kalle. Noe bleek auch aug ein familielid van het gezin biej mich op de havo te hubbe gezeate, nou wie klein is de weareld den?

• 02 April 2014 - 20:47

Gerda:

wow natasja. de tied vluug inderdaad. neet gedach detse al 7 waeke weg bus. mer leuk detse den ouch weer snel truuk bus. mer veurluipig GENEET NOG VAN AL DET SJOEANS!!! en jao. idders keer weer benuujd nao dien nuuj verhaol...

• 02 April 2014 - 20:55

Ellen:

Tasj, wat bin ig blie datse dea stap richting Curacao hubs gezat es ig leas wat 't dich allemoal heat gebracht. Ig kin mich nog es de daag van gisteren herinneren dat ich mit dich op de gank in sjoal sjtong en dat vur 't euver dien reis heije. En kiek noe, de bis al 7 weake doa, de hubs 't gewoon gedoon! De bis gegange en hubs os un poepie loate ruike. Ig kin mich good veurstille dat 't weer ff wennen zal zin es se strakjes weer truuk bis in Nederland, dat hei ig al noa drie weake Tanzania, loat stoan veur dich. MER zo wiet is 't nog neet, eerst nog 'n aantal weake genieten en samen mit Roel d'r unne mooie tied van maken. Tasj geniet van jeker moment en de leuke dinger die se nog allenei hubs aanstoan!!! Daaaag leeve Tasj! Dieke poen oet 't (gelukkig) zonnige (ondertussje duustere) Limboland!

• 02 April 2014 - 20:56

Ellen:

P.S. Sjleup os kussensloop 'n bietje lekker? ;)

• 02 April 2014 - 21:39

Liilian:

Ha Natasja, het deut os good dien verhoale weer te laeze.
    Waat sjiek det se het zo geweldig noa dien zin hubs, geniet der mer iddere daag van want doe merks al de tied geit snel. Roel is auch al aaf aan het telle, euver 3 waeke is der al op Curacao.
    Veer hoape det ger auch same nog ein sjoon waek zult hubbe.

groetjes Vic en Lilian

• 09 April 2014 - 23:39

Jan En Jeanine Creemers-Schuren:

Ha Vrouwtje.......................vanavond de verjaardag van Inge gevierd.
    Natuurlijk jouw ervaringen verteld over Curacao..................

Wij zijn allemaal erg benieuwd naar jouw ervaringen.
    Je hebt je stekkie daar wel gevonden??????

Geniet van de natuur....
    Geniet van de Dolfijnen.............
    Van jouw Vriendschappen........

Lieve groet van ons allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!