Veilig gearriveerd - Reisverslag uit Chatswood, Australië van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Veilig gearriveerd - Reisverslag uit Chatswood, Australië van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Veilig gearriveerd

Door: Natasja brentjens

Blijf op de hoogte en volg Natasja

24 Februari 2015 | Australië, Chatswood

Halli hallo!

Bun iets later mit ut plaatse van mien blog, haaj get problem om het op te sloan.

Zunjig bun ich veilig gearriveerd in Sydney. De reis waar toch waal vermeuiend maar ich hub ut euverleaf.

Toch ein paar stressmomentjes veurdet ich eindelik in Australie waar. In Amsterdam begos het mit het inchecken, de vrouw ging nao ein collega bellen. Naodet ze gebeld haaj en ich vroog waat dr aan de handj waar vertilde ze mich det ich op ' standby' stong, waat beteikende det dr gein stool veur mich waar gereserveerd. Ze haw mich noe biej de noodoetgang gezat. Ideaal, want daodoor haaj ich ein plaats mit meer beinruumte.

De vluch zelf nao Dubai ging good, weinig turbulentie. Einmaol in Dubai koste we allein neet lande vanweage ein zandstorm, wodoor we ein oer boave Dubai hubbe rondgecirkeld. Doamit kwoom ich in de stress, want ich haw ein oer tied om te boarde. Oeteindelik toch om niks druk gemaakt want ich haaj zelfs nag ein half oer euver. Einmoal in het vleegtuug stonge we nag zon 2 oer stil, omdet we neet koste vertrikke vanweage de zandstorm. Neet erg, ich hub fijn geslaoep in die twee oer. Maar waat waar ich bliej det we in Perth kwome, mien veut en bein ware gans opgezwolle van het lange stilzitte.

Toen nag door nao Sydney. Auch weer stress, want noe mos ich mien koffer ophaole en toen nag ein bus pakke nao ein anger vleegveld in Perth. Weer meinde ich in tiednood te komme, maar det waar wederom net zo. En zo zoot ich in het vleegtuug richting Sydney. Mit de minuut meer spanning, want noe zoe ich het gezin eindelik ontmoete.

Einmoal in Sydney stong Kylie op mich te wachte en verwelkomde mich in heur familie. De kinjer ware nag in de auto, same mit het breurke van Kylie. Dao stuutte ich drek op ein verangering, want ze rieje hiej aan de linker kanjt. Ich wol namelik rechts instappe omdet ich dach det dao de passagierskant waar. Zo raar, auch tiedens de weag nao het hoes haw ich ein paar keer de uig toe motte kniepe omdet ich dach det vr teage eine auto botste.

Kylie is ein erg grappige en werme vrouw. De vader van de familie Jonathan kump murge pas thoes, hea is momenteel in Zuid Afrika op familiebezoek. Einmoal in mien ' nuuje thoes' kreeg ich ein rondleiding door het hoes. Het lik in ein erg rustige wiek, mit veul greun. Het hoes is erg werm ingericht en daodoor veulde ich mich auch drek op mien gemaak. Es allereerste gedouche, waat waar det ein verademing. Saoves loog ich om 20u Australische tied in bid, waat hub ich good geslaoep. Gelukkig hub ich tot noe toe geine last van eine jetlag.

Dees weak krieg ich nag rielesse en Finnja (de huidge au pair) maak mich weagwies. Ich haaj uch oppe heugte en de foto's volge nag.

• 24 Februari 2015 - 23:03

Pascale:

Haa Natasja,
    Bliej te heure detse drek werm bus opgenomme in dien 'nuuje gezin'. Det is al vaol waerdj.
    Mesjien kinse onnag regele desse in zuid afrika kinnes geis make mit de res vanne femielie haha!
    Ich huuer gaer miear van dien ieaste ervaringe, kinne vr t donderdif verder euver hubbe!

Dieke knoevel, pascale

• 25 Februari 2015 - 09:23

Renate :

Haa Natasja,

Dan zalse waal blie zeen geweas om in bed te likke! En alse mos gaon auto rieje kiek waal oet haha
    Heel veul plezeer en ig haop snel weer get te moge leaze!
    En ich verwacht auch waal n paar foto's!

Liefs, Renate

• 25 Februari 2015 - 09:54

Corrie:

Ha tasja
    Fijn om te heure det se good bus ontvange en dig al ein bietje toes veuls,noe op noa de volgende ervaringe. Zal bes allemoal lukke en dink maar ''alles kump good ''heel veul plezeer grrrooettjjessss

• 25 Februari 2015 - 18:18

Tilly:

Ha Natasja fijn te lezen dat je het leuk en mooi vind.
    We zijn erg blij dat het goed gaat en wij zijn erg nieuwsgierig naar de volgende reacties.
    (sliepen eigen;)) hahaha.

Groetjes Jan en Tilly x

• 25 Februari 2015 - 21:11

Nonk Gerrit En Tant Paula:

Hoi Nicht,

Goud te heure det t dich goud geit.
    Kiek oet mit links.Hie blif t rechs.
    Det wurd effe wenne.Maak gein blutsje.Dich toevertroed wie ummer ( get angesj betsteit toch neit)
    Doe wits waat ich gezag hub euver de leefde. ICH KOOM NEIT.
    Wijer dooch neit waat ich oug neit gedoan zou hubbe. Fees goud, leer de luj van doa kenne,
    leuke tied doa en koom truk.

Alles gouds gewunch Paula en Gerrit