Nag maar twea weake!! - Reisverslag uit Montfort, Nederland van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Nag maar twea weake!! - Reisverslag uit Montfort, Nederland van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Nag maar twea weake!!

Door: Natasja Brentjens

Blijf op de hoogte en volg Natasja

06 Februari 2015 | Nederland, Montfort

Nog maar twee weken te gaan en dan gaat mijn avontuur naar Australië beginnen. Vanaf dat ik terugkwam uit Curaçao wilde ik alleen maar weer terug naar het buitenland om daar te werken. Uiteindelijk na een aantal maanden (ik ben en blijf een twijfelaar) toch de beslissing gemaakt om te gaan werken als au pair in Australië.

Na het invullen van de formulieren, maken van een foto album, een Engelse brief voor de familie en een Engels interview, kreeg ik te horen dat ik als au pair geselecteerd was en nu de zoektocht kon starten naar het vinden van een familie. Vanuit de ingevulde formulieren werden er matches gemaakt met families, waarmee ik vervolgens contact op kon nemen.
Een van de dertien families stonden bij mij op de eerste plaats en na het skypegesprek was het duidelijk. Ik had mijn familie gevonden! Een gezin met twee kinderen, jongen van 7 jaar en een heel schattig meisje van 2 jaar wonend een half uur afstand van Sydney.
Voor een half jaar ga ik bij dit gezin aan de slag, waaruit mijn taken bestaan uit het verzorgen van de kinderen, wassen, strijken, koken en boodschappen doen.

Wat ik na dit half jaar ga doen en wanneer ik terug zal komen dat is voor nu nog een groot vraagteken. Ik houd jullie op de hoogte;)
Voor nu heb ik er in ieder geval ontzettend veel zin in, maar eigenlijk zijn mijn zinnen voor eerst gericht op het vieren van de carnaval. ALAAF!

  • 06 Februari 2015 - 11:22

    Nick Schlangen :

    Haa leeve,

    Wat un mooi veuroetzicht, heerlijk noa Australië !
    Doa zals se waal good wear hebben.. Tjha ik kan neet zeggen;
    Num maar get zon met terug es se terug kums..
    Want dea terug komst datum stuit nog neet vast!

    Ig wens dig alle succes, inspiratie en liefde doa !
    Lekker ontdekken en daag veur daag leave doa,
    Ein dink wat k dig met wil geave is geniet !

    Van elk moment !

    Kus liefst Nicky

  • 06 Februari 2015 - 13:20

    Siem:

    Natasja,

    Weer ein avontuur wohse veul van geis lere en zeker eine geweldige ervaring mit geis maken. Veul plezeer alvas en geniet der van!

  • 20 Februari 2015 - 17:28

    Miranda " Sokkerspin" Vanthoor:

    Maedje , alle gelök vanne waereld wense we dich toe bie dien verblief doa achter... Gooi reis !! Dikke knuffff van pat & mich

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Bon Bini! Vanaf woensdag 12 februari tot woensdag 30 april zal ik in mijn laatste jaar als social work student gaan afstuderen in Curaçao. Om jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf, heb ik dit blog opgestart (wel zo handig voor vrienden en familie die geen Facebook hebben).

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 580
Totaal aantal bezoekers 25488

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 04 Februari 2016

Australië

12 Februari 2014 - 01 Mei 2014

Curaçao

Landen bezocht: