Australië - Reisverslagen van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslagen van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Australië

Vanaf 20 februari laat ik het Limburgs landschap achter om voor een half jaar als au pair in Australië te gaan werken. Wat ik na dit half jaar ga doen en wanneer ik terug zal komen dat is een nog een groot vraagteken.

Net zoals toen ik naar Curacao ging heb ik nu weer een blog gemaakt voor Australië (deze keer toch maar in het Nederlands geschreven).

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2016

We only regret the chances we didn't take

13 Januari 2016

Every ending has a new beginning..

06 November 2015

Dont' dream about live, live the dream

18 September 2015

Avonture in zuiden van Aussie

23 Augustus 2015

Bula! Goodbye and hello.
Natasja

Bon Bini! Vanaf woensdag 12 februari tot woensdag 30 april zal ik in mijn laatste jaar als social work student gaan afstuderen in Curaçao. Om jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf, heb ik dit blog opgestart (wel zo handig voor vrienden en familie die geen Facebook hebben).

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25481

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 04 Februari 2016

Australië

12 Februari 2014 - 01 Mei 2014

Curaçao

Landen bezocht: