Bondi beach, driving licence and vegemite - Reisverslag uit Chatswood, Australië van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Bondi beach, driving licence and vegemite - Reisverslag uit Chatswood, Australië van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Bondi beach, driving licence and vegemite

Door: Natasja Brentjens

Blijf op de hoogte en volg Natasja

01 Maart 2015 | Australië, Chatswood

Precies ein weak geleje lande ich op dit tiedstip in Australie. Inmiddels is al ein weak veurbiej (leas omgevloage). Die weak zoog dr als volgt oet.

- Zunjig gelandj in Australie.
- Maondig bun ich gestart, de anger au pair waas nag hiej en die heaf mich geweze wie alles in zien werking geit. Ich waas al oppe tied wakker (half 7, al de hele weak lang). De veugelkes floote, maar ze klinke hiej zo raar. Ze hubbe hiej un zwarte kaak (tenminste ut liek op un kaak) maar die make ein geluid es un kat dea op heur stert getrap wird.
Maar goed det ff tussedoor. Op maondig is het klein meadje van 2 jaor de hele daag thoes. Mien daag begint om half 8 smorgens, ontbijt klaormake en eate. Was drejje en opvaaje en strieke (gelukkig is dr neet veul om te strieke) en ze doon de was neet sjeije, raar maar waar. Zeer gemekkelik dus. Den gaon ich same mit Zia het kleine meadje nao de supermarkt om boodsjappe veur de hele weak in te slaon. Teage de tied det we truukkomme is het lunchtied en dernao geit het nao bid. Het sleup den ongeveer angerhalf tot twee oer. Om half 3 motte we vertrikke richting de sjool van Jethro om hem op te haole. Van dao oet gaon we geliek door noa tennis en humpty sports. Humpty sports is auch op het tennisveld en is veur de kleintjes, vanallerlei spelletjes.
Nao ein oer op het tennisveld weer teruuk nao hoes, Jethro helpe mit het hoeswerk, kinjer in bad doon en eate koake en opeate haha. Den zit miene daag drop. Dea vloog om in idder geval.

Van dinsdig tot vriedig begin ich pas om half 3 (natuurlik waal smorges was vaaje, vaatwasser oetruume en toafel en aanrik zuuver make). Om half 3 haol ich wederom Jethro op oet sjool en dernao Zia van het kinjerdaagverblief. Het kinjerdaagverblief hiej is trouwes ech heel erg leuk, veul boete mit eine zandjbak en gllijbaan en alles, maar zuut dr geweun heel erg avontuurlik oet. Ich geluif det ich det es kind geweldig zoe vinje (ich zal probere foto's drvan te make). Euver foto's gesproake, ich hub dr nag neet veul haha. Maar det kump nag.
Maar goed om weer wiejer te gaon mit mien verhaol. Op dinsdig hubbe ze smiddigs niks, dus geweun nao hoes, kinjer in bad doon en eate klaormake. Op woonsdig heaf Jethro zwumles. Nao de zwumles haol ich Zia op en volgt dezelfde routine.

Dinsdigmorge hub ich veurdet het werk begos ein anger Amerikaanse au pair getroffe in Chatswood. Kylie haw mich het nummer van de Amerikaanse au pair gegeave. Waar erg gezellig, get gegeate en gedronke. Ich merk det mien Ingels auch bietje biej bietej beater wird. Ich vinj ut leuk om Ingels te kalle.

Ich vonj het ech fijn det de anger au pair der nag waas om mich weagwies te make. Op zich is het waal heel mekkelik maar hetgeen ich mich get zurg om maak is het rieje. De weage lieke zo veul op elkaar en dr zeen toch versjillende dinger wo det ich hear mot rieje zo es de sjool, tennis, kinjerdaagverblief en het zwumme. Maar det zal waal good komme. Ich weit neet in idder geval al de weag nao Jethro's school.

Aafgelaupe woonsdig haw ich den mien eerste rieles. Mijn god veel det ff teage. Alles is compleet omgedrejd, zo raar. Het knipperleech beveurbeeld zoot aanne rechse kant. Telkes det ich knipperleech mos aangeave zoot ich dus de roetewissers aan. En zo auch de rotondes, ze numme hiej de rotondes van de linkse kantj, dus doe mos nao rechts kieke of dr gein auto's aankomme in plaats van links. Zo raar, maar ich begin dr aan te winne. Nao 3 rielesse wovan de litste in de auto van de familie ging ut al stukke beater.

Donderdig heaf de angere au pair aafsjied genomme van de familie. Daoveur zeen we woonsdig same mit zn allen gaon oeteate biej ein van de biste steakrestaurants in Sydney, genaamd Kelly's. Erg lekker.
Donderdigaovund naodet dr aafsjied waar genomme van de angere au pair zeen we weer gaon oeteate, omdet ein van de biste vrunj van de familie jeurig waas. Heel vrunjelijke miense, waas eine erg gezellig aovundj.

Vriedig stong ich dr den allein veur en zoe ich allein Jethro en Zia ophaole. Gelukkig haw de vader van de familie eerder vriej genomme van zien werk om same mit mich te gaon. (gelukkig want volges mich haw ich de weag nao Zia's kinjerdaagverblief nooit gevonje).

Het weekend waar ich vriej. Zoaterdig bun ich nao Bondi Beach geweas en dao kwaam ich drachter wie groot Sydney is. Ich mos namelik eers de bus pakke nao Chatswood trainstation, van doa oet de trein nao Bondi Junction en van doa oet de bus nao Bondi Beach. Ich waar in totaal angerhalf oer ongerweag en nag steeds in Sydney. Heel grappig in de treine is det ze de banke kins verplaatse.
Bondi waar erg sjoan, waal bis toeristisch maar mooi. Het wear waar heerlik (30 grade), maar ich hub waal geleerd det ich mich get dukker mot insmere, want ich waar herstikke verbrandj. De weag truuk raakte ich nag verdwaald. Ich waar veilig en wel aangekomme in Chatswood trainstation maar mos nag de bus pakke nao hoes. Die bus kwaam pas euver 20 minuut dus ich dach, och laot mich maar laupe dea weag vinj ich waal. Dus niet, nao un oer en un kwarteer te hubbe gelaupe dach ich laot mich toch maar weer omdrejje noa ut station en de bus pakke. Einmoal doa bleek det dr gein busse meer truuk rieje. De navigatie van de telefoon stuurde mich ein doodlaupende stroat in dus det waas auch gein succes. Oeteindelik besloate om toch maar ff nao de familie te belle. Jonathan (de vader van de familie) is mich toen komme ophaole. Gelukkig, maar we reje neet drek nao hoes want ze ware op het kinjerfeestje van het nichtje van Kylie. Kwoom ich dao gans verbrandj, bezwit aan. Nja, wederom auch weer heel vrunjelike luuj waat het dus weer maakte tot ein gezellige aovundj.

Dalik gaon ich nao Wynyard (centrum van Sydney) om get te drinke mit ein Belgisch en Nederlandse au pair.

Ohja ich haw mich veurgenomme om vegemite te probere, Australiers zeen dr gek op, ze eate het op de boterham. Naodet ich aan het putje geraoke haw, hub ich toch maar beslaote om dr niks van te eate. Het rook zo vies, net wie maggi.

Dit waas mien eerste weak in Australie. Meerdere verhoale volge nog en de foto's auch.

• 01 Maart 2015 - 11:38

Gerda:

Sjiek Natasja, det kump helemaol good dao..ouch det rieje zal nog waal winne.
    Leuk om te laeze detse al zovaol hubs gezeen en gedaon dees waek...ich kiek al oet nao dien volgend verslaag.
    groetjes Gerda

• 01 Maart 2015 - 13:28

Tilly:

Heel erg mooi Natasja het verslag is geweldig
    geniet maar lekker zijn ook nog een beetje jaloers op het mooie weer,
    kijken uit naar het volgend verhaal.
    groetjes
    Jan en Tilly,

• 01 Maart 2015 - 19:59

Siem:

Awesome Natasja!

• 01 Maart 2015 - 21:54

Tant En Noonk:

Hoi Natasja,

Genote van dien verhoal. Waatse neit allemoal mitmake moos.
    Dat links verkeer maak dich nog te sjaffe maar t zal waalwinne.
    Allein esse truk kums dan is dat weier omgedreed.

Allein ich mis miene kageroo.Hub se al eine gezeen ?
    Of is det allemoal gelul dat die doa zovul zeen ?

Antjwoord krieg ich waal bie dien volgend sjrieve.( hoopelijk get rap )
    Paula zeat jaag dat kindj neit op.

Alle gouds en bliefr gezonjd dan betale veer de dokter.

Knuffel van Paula en G.....

• 02 Maart 2015 - 02:51

Natasja Brentjens:

Dankjewel veur uch leuke reacties:) vinj ich leuk om te leaze.

Nonk Gerrit, ich hub helaas tot noe toe nag gein kangaroos gezeen (hetgeen waarsjeinlik kump omdet ich inne stad zit). Zodra ich eine zeen zal ich ein foto drvan make en hiej op zitte.

• 02 Maart 2015 - 21:12

Marlies & Jan:

Hallo Natasja,

We hebben vandaag gehoord dat we jouw reisverslagen kunnen volgen. Zo te lezen heb je in de eerste week al het een en ander meegemaakt. Dat hoort erbij, maar je heb er veel plezier in. Dat moet ook, geniet ervan. Ook bent je al aardig gewend. We blijven de reisverslagen met veel interesse volgen.

Veel liefs van Marlies & Jan.

• 07 Maart 2015 - 19:53

Miranda (sokkerspin) Vanthoor:

Haaaaa snoepie, ich höb mit völ plezeer gelaeze waatse allemoal paraat maaks doa achter.. En aug gelache , want doe bös mich toch ein sjöapke hè ! De waeg kwiet ... Det is ech get veur dich ...mer ich vinj detse dich mer good d'r door wirks maedje. Sommige ware allang in paniek geraak