Curaçao - Reisverslagen van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Curaçao - Reisverslagen van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Curaçao

In september nog twijfels had over wat ik moest kiezen, nadat Mabel me vroeg of ik met haar wilde afstuderen. Wat moest ik nu, Italië of Curacao? Diep van binnen wist ik het antwoord, maar durfde de knoop niet door te hakken.
Na advies van lieve vrienden en familie toch geluisterd naar mijn hart, en dat hart lag in Curaçao. Wat een unieke kans om in het Curaçao Dolphin Therapy Center af te studeren, dit kon ik gewoon niet mis laten lopen. Curacao here we come:)

Recente Reisverslagen:

27 April 2014

Litste paar daagjes..

14 April 2014

Woow were going to Bonaire!

02 April 2014

Time flies when you're having fun

17 Maart 2014

YEAAH zwumme mit poffertje!

09 Maart 2014

Chabalita, Bonnie en Nubia oftewel poffertje
Natasja

Bon Bini! Vanaf woensdag 12 februari tot woensdag 30 april zal ik in mijn laatste jaar als social work student gaan afstuderen in Curaçao. Om jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf, heb ik dit blog opgestart (wel zo handig voor vrienden en familie die geen Facebook hebben).

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25480

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 04 Februari 2016

Australië

12 Februari 2014 - 01 Mei 2014

Curaçao

Landen bezocht: