Parkere check,nuuj slippers check,wielklem check! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Parkere check,nuuj slippers check,wielklem check! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Parkere check,nuuj slippers check,wielklem check!

Door: Natasja Brentjens

Blijf op de hoogte en volg Natasja

25 Februari 2014 | Curaçao, Curaçao

Ongeluiflik waat de tied hiej omvluug. Iddere daag gaon we van 08.00 tot 10.00 oer nao stage, drnao hubbe we tied om aanne scriptie te wirke en neet te vergeate te geniete van dit mooie eiland. Inmiddels hubbe we toch al aardig get van het eiland gezeen. Natuurlik staon dr nag un aantal dinger op mien to do list.
Aafgelaupe zoaterdig hubbe we veur het eerst gebbq in os appartementje, veur Mabel ziene verjeurdaag same mit de anger meide. Erg gezellig! Drnao zeen we op stap geweas nao Bermuda. Op det moment haaj ich ech t idee det ich in Nederlandj op stap waar, 9 van de 10 miense ware Hollands.
Zunjig waar Mabel den ech jeurig en den kint gebak natuurlik neet ontbreake. We hubbe toch op safe gespeeld en ein gebakje mitgenomme in plaat van ein taart. Binnekort num ich ins de camera mit noa de supermarkt en maak ich un foto van de taarte, gegarandeerd det uch ut water oet de mondj lup biej t zeen van die foto.
Zunjig zeen we den veur ut eers gaon oeteate hiej same mit de meadjes in Punda. Geluif t of neet mer al die anger daag hubbe we zelf gekoak. Toen we gegeate haaje zeen we ff nao de pondjesbrug gelaupe, dea waar gans verleech, erg sjoan.

Vandaag zeen we ff nao Zuikertuintje geweas (un winkelcentrum) drnao moste we nag ff noa het autohuurbedrief om unne sticker op te haole. Stinge we aan het stopleech, heure we inins eemes rope: 'Heeeeey!' , bleke det de twee anger meadjes te zeen van ozze opleiding, Bianca en Jolisa. Ongertusse det ut stopleech op rood sting hubbe we aafgesproake om same mit heur nao Punda te gaon. In Punda aangekomme geparkeerd wo we de veurige keer auch stinge. Lekker winkeltjes aafgelaupe, nag ein paar leuke slipperkes ingeslage en toen weer truuk nao de auto. In de verte zoog ich inins biej ozze auto get oranjes. En jawel hoor, we haaje un wielklem drop zitte. Sjit en waat noe? Natuurlik haaje we gein telefoons biej os, terwiel we ein nummer moste belle om dea wielklem te verwijdere. Gelukkig bestaon dr aardige tankmedewerkers, en heaf dea veur os ein telefoontje gepleeg. Dea zag det ze os binnen 2 á 3 minute (leas 30 minuten) zoewe arrivere om os die wielklem draaf te haole. Uiteindelik zeen we dus good en wel thoesgekomme. Dao krege vr ein berichske van Bianca en Jolisa, zie hadde auch ein wielklem drop zitte. Conclusie: de Curacaose overheid is weer get rieker door os, nja 25 gulden mer.

Veur de rest, op stage geit alles zien gangetje. Tis toch get anges den ich haaj verwach, is waal heel mooi en indrukwekkend mer omdet we puur ongerzeuk komme doon zeen we meer aan het observere in plaats van det we ech mitdrejje. Doe hubs toch un anger rol. Om eerlik te zeen mot ich dao toch waal aan winne, mer goed. De families die we noe volge zeen in idder geval super vrunjelik en heel oape, det is waal ech fijn auch veur het ongerzeuk natuurlik.

Zo, ich hub weer genog gebrazeld. Ich wins uch allemaol eine sjoane vasteloavunj. Alaaf!

• 25 Februari 2014 - 07:45

Nick Schlangen:

Hey Natasja !

Fijn dat het zo good geit met dig in Curaçao !
    En jah dea klem zal waal schrikken zeen geweast haha, en achteraf flink met gelachen :p
    Leuk dien blog ! Gang zo door en genietgenietengeniet!!

Xx nick

• 25 Februari 2014 - 07:51

Miranda En De Meiden:

Ha zus,

we zijn stiekem een beetje jaloers. als we foto's kijken hoor ik alleen maar naast me: wow, Cool!
    Heel veel plezier en geniet er van. en pas op met parkeren!!

Heel veel groetjes
    Miranda, Julie en Jodie (en de jongens natuurlijk)

• 25 Februari 2014 - 09:43

Cor.......pap:

daag leef natasja good oetkieke hub ich ug gezag .vinj het fijn det het zo good geit es det weer gebeurd belle bun zo doa dan drejum die klem omme nak .grtz en xxxxxxxxxxxxx van pap en mam

• 25 Februari 2014 - 16:31

Ellen:

Haa tasj!

Jong, jong, geer maakt mich doa get mit. Mer ondanks dat klinkt 't allemoal hiel ontsjpanne..
    Fijn om te leaze dat 't good geit, houwe zo! En blief mer lekker genieten mit ug allen!

Mit de carnaval drink ig eine gooie op dich!

Dieke poen Ellen

• 25 Februari 2014 - 20:03

Gerda:

leuk om dich zo un bietje te kinne volge! ammezeer dich!

• 26 Februari 2014 - 14:59

Vic En Lilian:

Ha Natasja
    Waat leuk om dien verhoale te leze en zo te heure amuseer geer uch good.
    Geniet mer lekker.
    Veer zolle os mit de carnaval eine op dich drinke.

Groetjes Vic en Lilian

• 28 Februari 2014 - 16:09

Nicole :

HA tasja

Eine gooie vastelaovendj!! Ich fiees waal veur dich mit, mer dao achter kinne se d'r auch get van. Eine echte Zomercarnaval is auch ins get angers.
    En kiek oet mit parkere, ich dach det se allein neet good woors in kaartlaeze mer bliekbaar auch in borde!

Amuseer uch good die daag!
    En dink draan neet te zaat en neet te laat, doon ich auch neet.

Gr. Nicole en die men

• 06 Maart 2014 - 23:39

Renee Vervaart:

hoi Natasja

Wat leuk om te lezen dat het goed met je gaat. Een andere wereld. Zou willen dat ik jullie kon komen opzoeken. wat mooi dat jullie daar ook carnaval hebben . Ik ben aan het uitrusten van toch weer vier dagen feest.
    Als ik iets vanuit school voor je kan doen dan hoor ik het graag. Doe heel veel groetjes aan Mabel en ik kijk wel op je blog. Het gaat jullie goed,

Gr Renee