Chabalita, Bonnie en Nubia oftewel poffertje - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Chabalita, Bonnie en Nubia oftewel poffertje - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Chabalita, Bonnie en Nubia oftewel poffertje

Door: Natasja Brentjens

Blijf op de hoogte en volg Natasja

09 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Veurige weak haaje we gevraog aan de hoofddolfijntrainer of we ins unne daag mit mochte laupe biej de dolfijntraing om te kieke wie alles in zien werk ging.

Vandaag waar t den zo wiet, ich haaj dr zonne zin in en bun noe nag aan het noageniete van de daag. Eers ginge we de buckets vulle, idder dolfijn heaf zien eige dieet en krieg ein bepaold aantal kilo vis. Drnao wird de viskeuke good zuuver gemaak.
Dr zeen meerdere sessies per daag, wo in ze de dolfijne eate geave.Ze wirke via ein beloningssysteem, es de dolfijn get good deit krieg dr auch te eate. Negatief gedraag wird genegeerd, es eine dolfijn weg zwump en neet drek op het fluitje truk kump wird dr ff genegeerd. Drnoa krieg de dolfijn de kans om zich te herstille en es de dolfijn den good deit wird dr mit ein lekker visje of applaus beloond.
Ein van de trainers zag det we biej heur mit op t dok mochte biej dolfijn Bonnie, dao zagte we natuurlik gein nea teage. Stiekem hoapte ich det ich Bonnie den auch missjien waal moch aaien. Un paar minute later zote we den op t dok, de beintjes in t water. Tis geweun geweldig die beesjes van zo dichbiej te zeen en auch de interactie tusse trainer en dolfijn. Wie enthousiast die dolfijne reagere op het moment det de trainer enthousiast reageert. De trainer wo we biej zote wirkte mit Bonnie, mer Chabalita en Nubia kwame auch ff kieke, wodoor ich 3 grote dolfijne rech veur mien naas te zeen haaj.
Nubia auch waal poffertje genump is de enige dolfijn dea ich herkin, omdet dr simpelweg geweun un flink dolfijntje is.

Later zag de trainer det we de camera's dr mer biej moste pakke, we mochte ze un kusje geave en de handshake. Erg leuk en det moment mos natuurlik vasgelag weare.

Ech unne onvergeatelike daag:)

• 09 Maart 2014 - 09:02

Rian Mulder Nissen:

Natasja, Geweldig!!! Ik lees je verhalen met plezier en een beetje jaloezie! hihi Geniet ervan, maar zo te lezen lukt het aardig! Groetjes aan de dolfijnen!

• 09 Maart 2014 - 10:31

Sokkesjpin:

Ha maedje,

Prachtig....krieg de kriebels es ich zeen waatse mit moogs make doa mit die dolfijne...
    Det zou ich gaer wille....mer good det is neet veur eederein weggelag.
    Doe höbs ut ech fijn doa he ??
    Geneet van eedere daag, want doe zuus zelf wie snel de tied om geitj.

Kiek mit völ plezeer noa de foto's waatse op FB höbs stoan.

Groetjes vanne Sjlek xxx

• 09 Maart 2014 - 10:58

Káthe:

dalik höbs ze nag geine zin mër on noa hoes te kome haha.ein geluk hie is het auch sjoan weër gr...