Litste paar daagjes.. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Litste paar daagjes.. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Litste paar daagjes..

Door: Natasja Brentjens

Blijf op de hoogte en volg Natasja

27 April 2014 | Curaçao, Curaçao

Aafgelaupe moandig ging ich nao t vleegveld, neet om zelf noa hoes te gaon mer om Roel op te hoale. 13.30u zoe dr lanje en om 14.00u stong ich te wachte biej de Arrival hal. Ich waar toch waal get zenuwachtig. Ongertusse kwame dr al ein paar miense nao boete laupe, mer Roel nag steeds neet. Nao ein oer kwoom den inins ein wit menke mit blauw tshirt nao boete laupe. Ich kos het neet direct bevatte, Roel in Curacao.

Nag ein paar daagjes en den staon we weer op het vleegveld mer dit keer om zelf mit de vleeger nao hoes te gaon. Ich bun bliej om idderein weer te zeen, mer vinj t auch lestig om te motte gaon.
Neet meer oajerwits op de handj wasse, gein boadsjappe meer doon in het walhalle van de supermarkt, neet meer rechts inhoale of rechts gein veurrang geave, gein happy hours meer biej wet&wild om het weekend in te luide, gein lekker strandjes meer, gein salsadanse meer en neet meer iddere daag laupe op slippers. Mer wie ze zikke, dr is ein tied van komme en ein tied van gaon. Wie jaomer ich ut auch vinj te motte gaon, ich kiek in idder geval truuk op eine supersjoane tied.
Dr zeen auch waal get dinger wo ich in Nederland hear oetiek, te beginne mit de werme douche. Heerlijk, waat hub ich det gemis. Zo auch mien vertrouwd fietske, wilse gear nag blieve leave den kinse beater neet hiej op Curacao gaon fietse.

We hubbe noe sinds kort auch 3 puppy's die iddere daag rondj eatestied komme, ze hubbe waal eine eigenaar mer aan hun magere liefkes te zeen weare ze neet good verzorg. Die taak hubbe Mabel, Wesley, Roel en ich op os genomme. Aafgelaupe weak stinge we worstjses (die we neet zo lekker vonje) te broaje in de pan om ze te voore. Helaas zeen sinds ein paar daag de anger 2 pups spoorloos.
Dea waat euvergebleve is, numme we Molly, omdet dr de kleinste en dikste is, ofja waatse dik kins numme. Koste we um mer mit nao hoes numme..

• 27 April 2014 - 18:37

Lilian:

Bliej nog ins get van ug te heure.
    Het begintj noe waal op te schete veur ug, ver hoape det ger ug die letste daag nog good amuseerdj en ver zeen bliej es geer donderdig weer gezondj en waal truk zeentj.
    Genietttt nog ein paar daag en toet gauw!

• 27 April 2014 - 19:12

Nick Schlangen:

Haaa Natasja !

Wat un mooie woorden , oag dat gur veur de deere good opkumpt ( hondjes in dit geval )
    Ik kiek er al noa oet om dig weer te zeen,
    Dan zal ik dig nog uns good vertellen dat ig heel trots op dig bun, en natuurlijk moeten ver heel veul bijkletsen !

Veur noe, heel veul plezier nog en nu mestbeleid det good wear met terug noa Nederlandj !

Tot snel !

Xxxxxxxxxx

• 27 April 2014 - 21:21

Annemarie En Bart:

Haaa Natasja,

Leuk om te leaze desse t zo good hubs (gehad ) doa!!
    Sjiek!!weer een super ervaring rieker he!
    Beviltj t Roel auk good;)
    Es ger mer waalterug komtj en neet in det paradies dao blieft:)

Geniet nog van de sjone momenten samen! En alvast un gooj reis terug!!!

Tot snel hie!

Kus annemarie en bart

• 27 April 2014 - 23:12

Jan En Jeanine Creemers-Schuren:

Ha Lieverdjes.......................

Heerlijk om te horen dat jullie het goed hebben met elkaar.

En zoals jij schrijft is het een heel ander leven daar.
    Jij hebt er 3 maanden van mogen genieten en Roel nu anderhalve week!!!!!!!!!!!!!

Geniet nog een paar dagen van jouw mooie eiland en wensen jullie een mooie reis toe.
    Groetjes vanuit het pikdonkere, maar mooie Linne.

• 01 Mei 2014 - 22:18

Jan En Jeanine Creemers-Schuren:

Ja.....................jullie zijn thuis!!!!!!!

En vandaag?
    Zien elkaar weer snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!