Eerste kennismaking - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Eerste kennismaking - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Eerste kennismaking

Door: Natasja Brentjens

Blijf op de hoogte en volg Natasja

17 Februari 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag alweer 5 daag hiej. De eerste dage wirde ich steeds om half 7/7 oer wakker. Inmiddels is det noe oetgerek tot 8.30u. De tied geit hiej erg snel, waat grotendeils kump door de nuuje indrukke dink ich. Het wear is hiej ech heerlijk, 30 grade mit get windj. Langzaam maar zeker begin ich den ech hiej aan het verkeer te winne. Behalve aan de gate inne weag, dao zeen de weage op het Beslj good teage. Ich merk auch det de miense hiej heel vrundjelijk zeen in het verkeer, ze verlene ech heel vaak veurrang. Vriedig noa de struisvogelfarm geweas, erg leuk mer auch waal leerzaam. Onger angere geleerd det det neet de slimste beeste zeen. Vriedigmiddig waar t den zo wiet, dao zeen we nao het Curacao Dolphin Therapy Center (CDTC) gereje om alvas kinnis te make mit ozze begeleider. Op tied vertrokke, mer oeteindelik toch nag stress gehad, conclusie: ich kin gein kaart leaze.
Dao aangekomme leet de begeleider os de doks zeen wo ze de therapie mit de kinjer oetveure. In ein woard: indrukwekkend! Ich mos dinke aan de film Free Willy, vroag mich neet woarom.

Zoaterdig lekker un rustig dagje aan het zwumbad biej de anger meadjes en soavus ginge we mit zn alle op stap biej Zanzibar. Erg gezellig, alles boete en lekker mit de voetjes in het zanjd. We dachte det t unne late zoe weare, mer det veel teage toen om 24.00 oer de meziek stopte. Urges waal ein veurdeil, hiej begint t oetgaonsleave om 19.00u en is t teage 24.00 u gedaon.

En vandaag...waar ut den zover. De start veur os scriptie biej het CDTC. We hubbe veurnamelik geobserveerd, onger angere vanaaf de kanjt gekeke nao wie ze de therapie mit de dolfijne aan de kinjer gove. Wederom erg indrukwekkend, zo leuk om te zeen wie die kinjer op de dolfijne reageerde. Natuurlik ware die beesjes zelf auch indrukwekkend om te zeen, het zeen ech grote beeste (2 tot 3 meater). In idder geval eine geslaagde daag!

• 17 Februari 2014 - 22:33

Nick Schlangen:

Haha Natasja,

Fijn dat dien stage accommodatie dig good bevalt !
    Allein de woorden die se gebroeke zeen al super om te lezen, en dan bun g nog neet uns doa !
    Super en alvast heel veul succes met dien stage !

Xx

• 17 Februari 2014 - 23:08

Annemarie En Bart:

Haaaa Natasja,

Super om te leaze desse good bis aangekomme en ut noe al zo super noa diene zin hubs!!
    Geniet ervan en heel veul succes mit de dolfijnen!! Echt te gek!!

Leefs oet Lin
    Bart en Annemarie

• 18 Februari 2014 - 10:24

Siem Nissen:

Awesome Natasja! Veul foto's maken he!

• 18 Februari 2014 - 16:22

Mitchell En Inge:

Haaa Natasja,

Leuk om te leaze!! Veul plezeeeer!! En succes mit de stage!

xx Mitchell en Inge

• 18 Februari 2014 - 22:20

Jan En Jeanine Creemers-Schuren:

Ha Vrouwtje.................. wat een indrukken.
    Is toch heel anders dan ons kikkerlandje.

En dan de temperatuur.
    Hier de helft minder.
    Als ik het zo lees ben je wel op je plek!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2de Vaderland.......enig he!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou................alle goeds en lezen met aandacht jouw reisverslag.
    Lieve groet vanuit het donkere maar mooie Linne.