Veilig gelanjd! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu Veilig gelanjd! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Natasja Brentjens - WaarBenJij.nu

Veilig gelanjd!

Blijf op de hoogte en volg Natasja

13 Februari 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag waar t den zo wiet, nag ummer kin ich neet bevatte det ich 3 moandj hiej zal verblieve. Vanmurge vreug om 4.15u vertrokke richting Schiphol. Waat waas det ff stress, ich minde det ich mien paspoort neet in de tes haaj geduujd. Gelukkig haw ich mich veur nieks zurg gemaak en zoot t geweun inne tes. Nao pap, mam en Roel te hubbe oetgezwejd waar t den zo wiet en moste vr door de gate. 10 oer inne vleeger, wat euveriges good oet te haaje woor mit get films en series kieke. Om 15.15u Curacaose tied zeen vr gelandj.
Toen stinge Bianca, Shanna en Jolisa os op te wachte om os noa het autoverhuurbedrief te hoale. Dao zoog ich al drek det die ut hiej neet zo nej numme mit de verkeersregels. Van links en rechs hoale ze dich in (det moog auch), knipperleech hubbe ze volges mich nag noajts van geheurd en det rechs veurrang heaf onneet. Conclusie, dea waat t vrekste is krieg de veurrang.
Doa kwame vr aan in os appartement, t rook dr un bietje muf mer good. De miense wovan ut complex is wo veer in zitte, ontvinge os zeer vrundjelijk. Nicole ich mos dich de groetjes truuk doon;). Doabiej laupe dr hiej twea waakhunj ronjd (dus pap en mam maak uch mer gein zurg). Toen ich mien laptoptes wol opruume inne kas, kwoom ich drachter det veer auch ein hoesdier haaje. Unne hagedis. Zeer sjoan, mer ich zeen dem leever boete (ofja eerlik gezag zeen ich det beeske leever gaaroets neet). De keulkas waar natuurlik gans leag en we haaje nag gein kruumelke in hoes, dus op noa de supermarkt. Jeetjemina waat ein groat dink zo groot hub ich ut nag nooits gezeen, det waas ech ut walhalla onger de supermerte. Biej ut aafreakene wirde veur geholpe door ein Curacaose cassiere. Biej heur zoog ich drek dea mentaliteit truuk, alles heel relax en op t dooie gemaak. Het enthousiasme stroalde drvan aaf. Dao wirde auch drek de boodsjappe ingepak door eine angere medewerker. Zo raar, steisse doa mit de hen euverein.

Kortom..in die paar uurkes hub ich al zoveul nuuje indrukke opgedoan. T zal auch de eerste paar dage ff winne zeen.
Murge gaon vr nao ut stranjd, ff unne rustdaag. Ich haaj uch oppe heugte.

P.S.: ich kin helaas allein op de app antwoarde, op smsjes reageer ich neet (want die kin ich auch neet binnekriege)

• 13 Februari 2014 - 07:28

Nick Schlangen:

Ha Natasja !

Fijn dat gur good zeen aangekomen , en al nieuwe indrukken hubs gekregen van het landj.
    Geniet murge mer lekker op het strandj ! Ig zal aan eug denken.. Haha

Gr. Nick Schlangen x

• 13 Februari 2014 - 08:01

Sokkersjpin...:

Ha maedje..

Sjoan verhoal höbse gesjreve, en mit veul plezeer goan we de komendje 3 moandj volge waatse allemoal mitmaaks.

Geneet d'r vanne.

Knuf vanne Sjlek.
    Patje & Miran

• 13 Februari 2014 - 11:57

Pappie En Mammie:

grtz. pap en mam kiek good oet en amuzeer uch loat gaw get heure xxxxxxxxxxxx

• 13 Februari 2014 - 15:28

Jan En Jeanine Creemers-Schuren:

Goedemiddag Vrouwtje..................

Leuk verslag vanuit jouw tijdelijke land!!!!!!!!!
    In alle rust studeren en genieten!

• 13 Februari 2014 - 15:32

Jan En Jeanine Creemers-Schuren:

Ha Vrouwtje...............

Was benieuwd of er al iets op jouw site stond en jawel hoor, leuk verslag.
    Ik kan me het helemaal voorstellen hoe je daar aankomt en niets in de ijskast te vinden is.

Maar supermarkten zijn jou wel toevertrouwd..............
    Vandaag heerlijk aan het strand, hoeveel graden is het daar?

Nou Natasha, geniet van alle goeds en wij wensen jou een mooie en leerzame tijd.
    Lieve groet van ons allemaal.

• 13 Februari 2014 - 20:45

Nicole En De Men:

Ha Tasja

Gank morge mer lekker bakke in de zon, mer kiek oet doe bos dao zoae verbrandj! Dus smere mer.
    Det hagedisje biej uch is dink eine gekko dae haaje veer toen auch, ein nuttig bieeske. Vink dich de mugge.
    Amuseer uch

P.s. Eine tip gank ins aete biej In de tropen!!!

• 14 Februari 2014 - 12:54

Ellen:

Wat 'n leuk vurhoal Tasj! 't Klinkt noe al wie ein groat avontuur!!

Houw os op de heugte & inne dieke poen oet Nederland!

• 15 Februari 2014 - 20:52

Herm En Käthe:

ich bön noe al sjaloers aan het weare op dich, doe doa lekker bakke
    in de zön en weer hie in de koaj
    mer ich geun ut dich .gr....

• 19 Februari 2014 - 15:20

Harrie:

Ha Natascha
    Amuseers dich zoea te laeze. Geniet dr van want de tied vluug. Grtjs Harrie en de Maedjes.